Terug

Aanrekening PROXIMUS

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: Proximus

19/04/2024

Beste,In november 2022 ben ik veranderd van provider, nu is dit PROXIMUS. Gezien we twee tv's hebben zijn er ook 2 modems met wifi-verbinding. Na een jaar had ik plots geen verbinding meer. Technische dienst opgebeld en gevraagd om het euvel te herstellen. Technieker kwam langs, maar de verbinding werd niet hersteld zoals voorheen. Hij vond er niets beter op dan een WiFi-booster te installeren, zonder te verwittigen dat deze dient betaald te worden, anders had ik deze geweigerd. Ondertussen krijgen we de fakturen met aanrekening van de booster. Tot op heden heb ik geweigerd om de booster te betalen, niet voor de 2,99 € kost maar uit principe. Nu krijg ik een mail dat ze mijn diensten gaan schorsen indien de 11,36 € niet betaal. Uiteraard ben ik hiermee niet akkoord. WiFi-booster is gratis bij Fiber, maar dat is hier nog niet.Met vriendelijke groeten,Jean-Marie

Berichten (1)

Proximus

Naar: J. T.

02/05/2024

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail en via mail.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-04-19-11.19.28.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921008061698] Ref. [THREAD_ID:1921008061698]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform