Terug

AANREKENING ONGEVRAAGDE DIENSTEN

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. W.

Naar: Telenet

16/09/2023

Op bijgevoegde factuur werden de diensten van Streams en Netflix aangerekend, alhoewel ik een ONE abonnement afgesloten heb op 01/02/2023.Op voorgaande factuur van 04/2023 werd play sports aangerekend.Diende telkens telefonisch contact op te nemen.Heb dan meegedeeld dat er NIETS aan mijn abonnement mocht gewijzigd of toegevoegd worden.

Berichten (2)

Telenet

Naar: D. W.

19/09/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=tQdqATiXZ_MZQNuDuiQgYvRJ6nFS54rcR7b0JB2uwM_EwwNkemgAvzPl8BmGpaFp85rIiaLp9fThE9uSVWn%2BtlKq6ttB

D. W.

Naar: Telenet

20/09/2023

Ik ben niet akkoord. Er mogen mij in het geheel GEEN kosten worden aangerekend, zoals bleek bij een telefonisch contact met uw diensten. Reeds bij de eerste foutieve aanrekening van een sportzender heb ik reeds gemeld dat hoegenaamd NIETS mag veranderd worden aan mijn ONE-abonnement en dus dus kosten van STREAMS en NETFLIX moeten VOLLEDIG worden terugbetaald.Met dank


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform