Beste,Een tijdje geleden kreeg ik een brief van AVIS Budget Group dat ik een boete zou hebben opgelopen tijdens de huurperiode van mijn wagen in Firenze. Van 4 tot 7 oktober hebben wij daar een wagen van Budget gehuurd. Volgens de brief zou de verkeersovertreding plaats gevonden hebben op 04/10/2021 om 11.33u. Waar en waarvoor ik een boete zou hebben gekregen, werd mij niet meegedeeld. Voor het doorgeven van mijn gegevens aan de lokale politie rekende AVIS mij 48.80 euro administratiekosten aan die zij rechtstreeks van mijn bankkaart hebben gehaald. Ik heb nooit een boete ontvangen.Bij het krijgen van de wagen hebben wij direct foto's genomen van alle eerder toegebrachte schade (om onnodige schadevergoedingen achteraf te vermijden). Onze laatste foto is genomen om 11u30. Nadien hebben wij al onze bagage nog ingeladen in de wagen en gekeken hoe de radio, airco, achteruit, ect. werkte. Volgens de brief zouden wij de verkeersovertreding om 11u33 hebben begaan, wat volgens onze tijdsplanning (binnen 3 minuten na de laatste foto) zo goed als onmogelijk is, tenzij wij een verkeersovertreding hebben begaan bij het uitrijden van de garage.Ik heb al verschillende keren contact opgenomen met AVIS (per mail en telefonisch) met de vraag mij een bewijs van deze boete voor te leggen. Maar telkens weer blijft deze vraag onbeantwoord. Indien het bedrijf mij geen bewijs van deze boete kan voorleggen, lijkt het mij zeer onredelijk dat zij zomaar 48 euro van mijn bankkaart kunnen halen maanden na de huurperiode. Ik hoop via deze weg eindelijk antwoord te krijgen van het bedrijf en mijn boete te kunnen bemachtigen. Zo niet, zou ik graag de 48 euro die random zijn aangerekend als administratiekosten terug te ontvangen.Met vriendelijke groeten,Nette Loots