betreft : geschil voor aanrekening van poetsprestatie die niet heeft plaats gevonden
op 10 en 17 oktober waren we op reis en hebben dit via de telefoon gemeld aan Daenens.
Eerst zaten we op de verkeerde dienst van Daenens waar we een andere telefoonnummer kregen om dit te melden.
Uit onze belgeschiedenis zien we dat we op 26 augustus en op 6 oktober zeer kort na elkaar 2 diensten naar Daenens gebeld hebben.
Een van die 2 data zal deze zijn waarop we onze afwezigheid voor die 2 dagen gemeld hebben.
Maar Daenens "kantoor Kortrijk" ontkent dit en biedt al meerdere keren een prestatie van 4 uur op 10 oktober die niet heeft plaats gevonden omdat we in het buitenland zaten, op ons burgerprofiel aan.
De communicatie met Daenens is complex en onpersoonlijk omdat ze nooit met een naam hun emails ondertekenen.
Ik weiger die uren te betalen omdat we met zekerheid onze afwezigheid op die
dagen gemeld hebben.
Wij zijn hoogbejaarde mensen en blijkbaar een makkelijke prooi voor de mastodont Daenens.
De correspondentie in bijlage geeft meer uitleg.
met dank om tussen te komen en met vriendelijke groeten,
José Vandeburie - Marie Paul Adins