Beste,Op 13 december 2019 heb ik de diensten van Orange laten installeren en op zaterdag 14 december heb ik contact opgenomen met Telenet. via hun webformulier om mijn diensten op te zeggen. Op hun website staat dat ik binnen 2 werkdagen gecontacteerd wordt.Op 16 december hebben ze geprobeerd om mij te bellen, ik was echter op het werk waardoor ik niet kon opnemen. Meteen na mijn shift heb ik het oproepnummer teruggebeld (02 302 71 11) en kreeg ik meteen te horen dat ik niets hoefde te doen, dat ik opnieuw gecontacteerd ga worden.Op 8 januari, met de feestdagen had ik er niet meer aan gedacht, had ik nog steeds geen oproep gekregen van Telenet, ik heb opnieuw een webformulier ingevuld. Deze keer werd ik dezelfde dag nog opgebeld. De dame aan de lijn heeft alles meteen voor me stopgezet maar meldde me wel dat de stopzetting pas vanaf 8 januari ingaat.Ik heb meegedeeld dat ik hier niet mee akkoord was en daar kon zij niets aan doen. Zij kon zogezegd ook niet zien dat ik al een webformulier had gestuurd.Maandag 13 januari heb ik mijn decoder binnengebracht bij Telenet, filiaal Wijnegem Shopping, daar konden ze me WEL bevestigen dat er data is van mijn melding via het webformulier.Vandaag 29 januari, krijg ik een creditnota voor de periode 8 jan-22jan. Ik heb meteen naar de klantendienst gebeld en gemeld dat de periode verkeerd is.Daar kunnen ze me niet helpen en is er ook niemand die me kan helpen. Ik kreeg zelfs het verwijt waarom ik niet meteen gebeld heb om de diensten stop te zetten.Ik heb hen zelfs meerdere malen gevraagd om mijn verbruik na te kijken want sinds de 14e december is er NIKS meer verbruikt geweest, maar daar mochten ze niet zo bekijken.Ik voel me bedrogen omdat ik hun automatisch bericht geloofde dat ze mij gingen terugbellen en nu moet ik daar bijna 4 weken extra voor betalen.Gelieve deze te bekijken en de periode van 14 december 2019 tem 7 januari 2020 eveneens te crediteren.