Terug

aanrekening huur wifi booster access point

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: Telenet

12/09/2019

Ik ben al maanden overgeschakeld van telenet naar proximus,en plots krijg ik een factuur van 6 euro te betalen voor het huren van een wifi booster.Eerst en vooral werd er enkel gevraagd om de decoder van telenet binnen te brengen.Ik heb nergens gelezen en men heeft me in de telenet winkel ook niet gezegd dat het modem (wat nu een wifi booster blijkt te zijn)ook terug binnengebracht moest worden.Verder krijg ik een een aanrekening van 3 maanden huur.Men had me na een maand toch een factuur van 2 euro kunnen sturen zodat ik op de hoogte was dat dat modem of binnengebracht moest worden,of dat ik 2 euro moest betalen. Ik had dan tenminste na de eerste maand kunnen informeren wat die aanrekening van 2 euro te betekenen had.Ik weiger dan ook die onrechtmatige rekening te betalen.De datum van de rekening is 8/9/19 en is hier aangekomen op 12/9/19 en de uiterste betaaldatum is 28/9/19.De maanden van aanrekening zijn van 8/7 tot 7/8, van 8/8 tot 7/9 en van 8/9 tot 7/10Verder heb ik gelezen dat als er 1 enkele wifi booster geinstalleerd is,er geen huur moest betaald worden. Hoe komen ze dan in Gods naam aan 2 euro per maand vermits er hier maar 1 wifibooster van telenet hangt.Het andere modem hier in huis is dat van proximus


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform