Terug

aanrekening eenmalige kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Telenet

04/02/2022

op onze digiboxen (2) was het niet langer mogelijk om de opnames van beide te bekijken - er was bij een toestel geen connectie meer met het internet waardoor deze digibox niet meer kon opnemen en terug kijken - telefonische bijstand gevraagd - lukte niet - technieker gekomen - heeft a/d modem en de digiboxen gewerkt normaal een telenet service die niet wordt aangerekend - aanrekening 85 euro - telefonisch contact - blijkbaar is een van de power stekkers niet van telenet - alles werd aangekocht in een erkende telenetshop - persoon a/d telefoon zei dat er vroeger soms randapparatuur verkocht werd in de telenet- winkels die niet van het merk telenet zijn - indien je ter goeder trouw een aankoop doet in een telenetshop ga je er van uit dat de aangekochte materialen van telenet zijn en dat telenet dan ook garant staat voor de correcte werking , persoon zei ook indien een kabel die bijgeleverd wordt stuk gaat is dat niet langer de kabel van telenet maar jezelf en dien je zelf voor de kosten op te draaien indien daar iets mee hapert - wij zijn jarenlang klant en zijn ontgoocheld door dit voorval - wij vinden de aanrekening van 85 euro niet correct en verwachten dat de aangekochte apparatuur in een telenetshop onder de garantie van telenet valt.

Berichten (1)

Telenet

Naar: P. D.

07/02/2022

Klantennummer: 385338459Beste, Hierbij brengen wij op de hoogte dat de vraag van de klant beantwoord werd. Met vriendelijke groeten, Jurgen Telenet Value Center Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform