Terug

Aanrekening bedragen in domiciliëring

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. V.

Naar: Celside Insurance

28/04/2023

Beste, ik betaal voor een verzekering smartphone bij SFAM reeds jaren maandelijks een bedrag van 24,99€Nu plots wordt via domiciliëring 69,99€ aangerekend én 15,99€.We hebben dit geweigerd en de domiciliëring geblokkeerd.We krijgen ook geen enkele vorm van communicatie daaromtrent.Reeds meerdere malen heb ik geprobeerd de klantendienst telefonisch te bereiken, maar de lijn wordt steeds afgesloten omdat alle medewerkers bezet blijken te zijn, met de boodschap “bel later eens terug”.

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: H. V.

02/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform