Terug

Aanrekening afspraak verplaatsing en werken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Telenet

24/02/2022

Met een probleem op tv is er een technieker besteld, deze zou komen op 14 februari. Op de factuur van februari zien we een aanrekening van technieker die volgens telenet geweest is en 15 minuten werk heeft aangerekend. Het probleem is er was iemand thuis, maar ik heb geen techniek gezien. Volgens de technieker was er geen meerderjarige thuis, maar de technieker is NIET aan de deur geweest terwijl de vrouw des huize wel thuis was en de man gaan werken. Er wordt €85 aangerekend voor werken en verplaatsing dat niet gebeurt is.Waarom dan €85 betalen?

Berichten (1)

Telenet

Naar: I. V.

25/02/2022

Klantennummer: 88740145 Beste mevrouw Van de Looverbosch, Hartelijk bedankt voor ons gesprek. Hiermee bevestig ik graag dat uw klacht telefonisch werd besproken en afgehandeld. Met vriendelijke groeten, BiancaTelenet Customer Relations Dit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contac --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform