Beste,Ik zag op mijn laatste factuur dat er wekelijks €3,99 werd aangerekend voor een abonnement op Gameshub. Ik was er mij zelfs niet van bewust dat ik een abonnement op deze spelletjessite had en heb dit ook pas na enkele weken ontdekt. Ik heb nu gezien dat ik inderdaad een aantal weken geleden een sms gekregen heb (in het Frans!) waarin stond dat ik een gratis proefabonnement van een dag kreeg op deze site, waarna ik automatisch geabonneerd zou zijn voor €3,99/week, tenzij ik zelf actie ondernam om het abonnement stop te zetten. Toen ik dit bericht kreeg, had ik het aanzien voor reclame en weggeklikt zonder het aandachtig te lezen. Ik had dan ook de laatste zin niet gelezen en had niet door dat ik automatisch geabonneerd zou zijn, met de aangerekende kosten tot gevolg. Ondertussen heb ik de sms aandachtiger gelezen en het abonnement stopgezet.Deze klacht gaat mij niet per se om het recupereren van het aangerekende bedrag (al zou ook dat fijn zijn ik heb immers helemaal geen gebruik gemaakt van het abonnement waarvan ik zelfs niet wist dat ik het had), maar vooral om de vraag te stellen of Proximus niets kan doen om dit soort praktijken te stoppen. Dit kan toch écht niet zomaar. - Ik heb geen idee hoe Gameshub aan mijn gsmnummer geraakt is en/of waarom ik door hen gecontacteerd werd. De website is mij onbekend en ik heb op geen enkel moment bewust een abonnement met hen willen aangaan.- Sinds wanneer moeten we niet meer ons akkoord geven om een abonnement aan te gaan, maar actie ondernemen om net geen abonnement aan te gaan?- Het bericht dat ik kreeg was in het Frans, wat niet mijn moedertaal is. Er zijn toch ook mensen die het Frans niet of onvoldoende beheersen om te begrijpen dat ze actie moeten ondernemen om geen abonnement aangesmeerd te krijgen. Ik weet niet wat het aandeel van Proximus is in deze hele zaak. Ik richt mijn klacht tot jullie omdat de kosten op mijn telefoonfactuur aangerekend werden en omdat ik hoop dat jullie als telefoonbedrijf met oplossingen kunnen komen om dit soort praktijken in de toekomst een halt toe te roepen. Met vriendelijke groetenEen bezorgde klant