Sinds 04 november 2022 heb ik een intern dossier lopende bij Engie, waarbij Engie gesteld heeft te onderzoeken of de aangerekende tarieven van Leegstand zouden kunnen herzien worden.Vandaag zondag 08 januari 2023 is er nog steeds geen antwoord van Engie.Het gaat over het volgende adres: Frans Timmermansstraat 111 8, 1731 Zellik, klantnummer 2 208 993 954, te betalen bedrag 900,09 EURDoor een materiële vergissing kruiste ik destijds Leegstand tarief aan op het contract.Ik kaartte dit aan bij Engie met de vraag om de tarieven voor gas en elektriciteit toe te passen van mijn domicilieadres in Oostende, Elisabethlaan 224, bus 0501.Tot op heden bleef deze vraag zonder gevolg.Het enige dat ze gedaan hebben is 2 tegoeden (één van 42 EUR (saldo van regeringstegemoetkoming van 292 EUR – 350 EUR voorschot voor mijn thuisadres in Oostende) en een ander tegoed van 111,33 EUR op een ander pand in Zellik waarvan ik de eigenaar ben) af te trekken van het door mij te betalen bedrag van 900,09 EUR dat verkeerdelijk aangerekend werd.