Terug

aanrekening €10 euro voor eerste herinnering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. C.

Naar: Telenet

03/08/2023

Beste,dit is nu de 2de maal dat Telenet €10 extra aanrekent voor Mevr. XXX bij de eerste herinnering. Een eerste herinnering mag officieel niet extra aangerekend worden! Telenet stuurt eerst de herinnering en schrijft dan daarin dat ze dit bij de volgende afrekening aanrekenen. Zo was er nu weer een herinnering gestuurd, maar tegen de tijd dat wij deze ontvingen was de betaling reeds gebeurd! Geen reden dus om €10 extra aan te rekenen. Het zijn dikke profiteurs! Dit mag niet! Ik heb de rekening dan ook betaald zonder die €10 extra. Om dit te voorkomen verplichten ze een domiciliëring te nemen, maar dan moet je online een account maken om dit te activeren. De dame in kwestie is 92 jaar. Ze betaald steeds haar rekeningen, enkel soms iets te laat. Stop met deze afzetterij!

Berichten (4)

Telenet

Naar: S. C.

08/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=y_jUbqy1oKrKon_1Peb6TDUxgC%2Bqs1UqCCvf9o1M0OSV%2BNU9Ir1dAlIE3PASdfzBz2wNIor6eEB6ve37CWbst0wL6bEyy5

S. C.

Naar: Telenet

08/08/2023

Beste,uw link kan niet worden geopend.

Telenet

Naar: S. C.

08/08/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=y_jUbqy1oKrKon_1Peb6TDUxgC%2Bqs1UqCCvf9o1M0OSV%2BNU9Ir1dAlIE3PASdfzBz2wNIor6eEB6ve37CWbst0wL6bEyy5

S. C.

Naar: Telenet

08/08/2023

Beste,uw link kan niet worden geopend.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform