Terug

aanrekenen van teruggestuurd materiaal

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Orange

31/07/2023

beste, reeds op 21 juni de wifi boosters teruggestuurd. sindsdien ontvang ik mails ivm terugsturen materiaal of anders word er 80 euro aangerekend. op 1 juli contact gehad met de klantendienst via messenger. dan mail ontvangen waarin ik bewijs verzending moest doorsturen. heb dit ook onmiddellijk gedaan. dan nu vandaag factuur 80 euro voor niet terugsturen.heb zelf track en trace nummer gecheckt en is bij orange ontvangen.telefonisch contact met orange, zekere 'tarek' die weigerde track en trace te controleren, in zijn systeem staat 'niet ontvangen' en daar bleef het ook bij. geen verdere hulp. u moet betalen of wij sturen het door naar gerechtsdeurwaarderdan ook nog klacht ivm vorige factuur 04653030723daar word er mij 50 euro aangerekend voor het verbreken van de wifi mesh.ik heb deze enkel besteld na aandringen van klantendienst. wij hebben constant problemen met onze verbinding. hiervoor waren er techniekers langs geweest die het probleem niet konden oplossen. volgens klantendienst ging deze wifi mesh toestellen de oplossing zijn.indien deze het probleem niet oplostte mocht ik deze kosteloos retourneren. ik heb deze dan ook teruggestuurd want het verhelpt het probleem niet.ik vind deze 50 euro voor verbreken contract dan ook ten onrechte want klantendienst wou geen technieker meer sturen vooral ik deze uitprobeerde


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform