Terug

aanrekenen van administratieve kosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Trixxo (Dienstencheques/Titres&Services)

15/11/2021

Beste, Op 01/08/2021 heb ik een factuur ontvangen ivm met de administratieve vergoedingen die u toepast op klanten die nog werken met papieren dienstencheques.U had ons eerder dit jaar daarover geïnformeerd, maar ik heb nooit mijn akkoord gegeven. Ondertussen na een maning heb ik deze factuur betaald. Enkel en alleen dat ik mijn poetsvrouw zo goed vind. Nu wens ik deze kosten in de toekomst niet meer betalen. U liet ons in de informerende brief laten weten dat dat in de toekomst voor al jullie klanten ging aanrekenen, of dat jullie anders de klantenrelatie zou beëindigen. Ik heb naar de consumentendienst mij geinformeerd, Hun antwoord was dat ik het beste een klacht zou indienen bij jullie. Ik vind dat dit niet kan, en geldklopperij is ! Plus wel discriminerend , niet alle klanten zijn hetzelfde behandeld.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform