Beste,Bij nazicht van mijn facturen blijkt dat er sinds 12/2020 systematisch premium betaalnummers worden aangerekend. Het betreft hier een CM.COM bestemming waar ik echter nooit gebruik van maak (geen aankopen, geen games). Dit verbruik 'buiten bundel' zie je maandelijks stijgen tot 20 à 30 EUR per maand en opvallend is dat dit een activiteit is die zich dagelijks rond 18-19.00 uur afspeelt. Op 09/6 (Mo) en 05/08 (Achmed) nam ik contact op met het 5000 nummer om mijn ongenoegen te uiten. Mits wat aandringen en verduidelijking werd mij beloofd dit te stoppen. In augustus werd mij zelfs een credit van 24 EUR toegekend voor de geleden schade.Groot is dan ook mijn verbazing als ik in mijn factuur van september 2022 weer 12 CM.COM berichten vind met een kostprijs buiten bundel van 24 EUR!Dit ruikt echt naar platte commerce en goedkoop geldgewin om niet te spreken van de vele klanten die deze praktijken niet opmerken.Voor alle duidelijkheid dit betreft diensten die worden aangerekend zonder dat deze zijn gevraagd of uitgevoerd. Een terugbetaling zou hier moeten worden opgelegd.Ik ben klant sinds 1996 maar niet lang meer...