Terug

Aanrekenen herinneringskost

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Telenet

19/09/2018

Beste, onze facturen verliepen via Doccle. Doordat er hier geen melding van werd verstuurd, is dit verschillende malen misgelopen.Telenet stuurt GEEN herinnering (hoewel men beweert van wel) en rekent gewoon 10 euro aan via de volgende factuur. Zelfs indien de betaling elkaar gekruist heeft, kan men deze niet in mindering brengen en moet dit betaald worden of er komen weer extra kosten bij. Op de vraag om per mail te gecontacteerd worden wegens werken en drukke agenda's, geeft men geen gevolg en blijft men bellen totdat ze je een mail sturen om telefonisch contact op te nemen. Dit moet dan naar een betalend nummer.Sinds 16 augustus is er een papieren factuur opgevraagd voor in de toekomst, maar weer is het net ervoor misgelopen en rekent men 10 euro extra kosten aan. Ik kan nergens terugvinden of er voor een papieren factuur extra kosten worden aangerekend.

Berichten (2)

E. V.

Naar: Telenet

24/09/2018

Geachte telenet,graag reactie per mail, telefonisch is dit nogal moeilijk.Bedankt.

E. V.

Naar: Telenet

27/09/2018

Geachte telenet,kan u mij een antwoord per mail versturen, u blijft maar proberen om telefonisch contact op te nemen. U geeft de klant de mogelijkheid om een online formulier in te vullen en noteert hierbij dat er telefonisch contact, of contact per mail wordt opgenomen binnen de twee werkdagen. Ik wacht al 8 dagen op een antwoord per mail.Dank u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform