Terug

Aanrekenen boxx thermostaat bij opzeggen contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: Engie

01/09/2021

Beste,We waren aangesloten bij Engie samen met hun boxx systeem (thermostaat). Na 2 jaar besloten wij van energie leverancier te veranderen i.v.m goedkopere prijzen.We kregen een laatste factuur waar we plots hun boxx moesten betalen terwijl deze huurden. Er werd ons op geen enkel ogenblik verteld waar we de thermostaat terug moesten versturen. nog via e-mail of telefonisch.Meeste leveranciers houden de klant op de hoogte bv proximus , telenet etc waar decoders etc terug te sturen.Jammer genoeg engie niet. Bij ons slot factuur waar we een bedrag terugtrekte hebben ze 115,06€ afgehouden (boxx toestel).Wij hebben geen informatie ontvangen na onze opzeg, van waar het toestel terug te zenden.factuurnummer 711 210 755 6 Graag een rechtzetting hiervan.

Berichten (2)

Engie

Naar: J. H.

02/09/2021

Beste heer Hand,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 1 september 2021.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.beof via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ⚠️ This symbol is automatically added to emails originating from outside of the organization. Be extra careful with hyperlinks and attachments. ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: J. H.

02/09/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform