Terug

Aanrekenen betalende sms'n Sharazoo

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: Proximus

16/01/2019

Ik heb een abonnement voor Proximus via de sociale dienst van de geïntegreerde politie, SSDGPI.Op een van de nummers vervat in het abonnement gaat er maandelijks tot 4x toe een bedrag van € 8,00 van mijn rekening aangerekend door 'SocialChathelp 025881795 - Sharazoo'. We hebben reeds Proximus gecontacteerd. Zij stellen dit probleem niet te kunnen verhelpen en moeten we regelen via Sharazoo.Sharazoo is nooit bereikbaar op het nummer 02 5881795.Via de sociale dienst van de geïntegreerde politie SSDGPI hebben we gevraagd dit nummer te blokkeren. Dit valt af te wachten naar de komende afrekening of dit gebeurd is of niet.Gezien deze betalingen al bezig zijn van maart 2018, wensen wij ook vergoeding te krijgen. Dit te meer omdat er geen specifieke handelingen gesteld werden door ons om deze dienst van Sharazoo te ontvangen.In onze ogen blijkt dit pure diefstal en kan dit totaal niet. Het gaat om een bedragen van om en bij maandelijks € 32,00. Het gekke is dat er een vreemd bedrijf vraagt aan Proximus een bedrag aan te rekenen, en dat zij dit zomaar uitvoeren om dan hun handen ervan af te trekken.

Berichten (1)

Proximus

Naar: D. D.

17/01/2019

Dag mevrouw ,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192950496119]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform