Terug

Aanrekenen 10 euro herinneringskost over rekening die wel betaald werd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. C.

Naar: Telenet

26/02/2020

Goeiedag, Nogmaals wens ik mijn klacht uit te drukken over een herinneringskost van 10 euro. Het gaat over de rekening van januari. Deze is betaald, maar door een vergetelheid een aantal dagen te laat. Er staat op uw website meermaals vermeld dat er een mail of sms verstuurd wordt om te herinneren. Maar ik heb nooit een mail of sms ontvangen. Toch wordt er ineens 10 euro aangerekend. Na meermaals contact gezocht te hebben, ben ik wel gebeld, maar steeds tijdens de werkuren, waar ik geen kans heb om mijn oproepen te beantwoorden. Ik had nochtans gevraagd buiten de kantooruren gecontacteerd te worden. Ik heb dan vandaag zelf contact genomen, op een 0800 nummer. Hier werd ik erg onvriendelijk behandeld. Ik heb een contract getekend, ik had de kleine lettertjes maar moeten lezen. Ik zei dat dot door een vergetelheid kwam, maar ook dit kon niet dienen. Ze vroeg of ik naar de winkel ging om appelsienen te kopen, ik dan ook pas een week later zou betalen? Ik heb dan het gesprek kort afgerond, omdat er niet geluisterd werd. In mijn ogen wil Telenet alle klanten opdringen een domiciliëring te nemen. Hier hebben zij controle, en niet de klant. Ik heb tot op heden geweigerd de 10 euro te betalen. Graag wil ik dat deze 10 euro van mijn factuur verdwijnen.Graag een snel antwoord...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform