Terug

aanpassing meetgegevens

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: Luminus

13/05/2020

beste, heb een nieuw factuur gekregen, volgens Luminus door aanpassing meetgegevens, welke NOOIT gebeurt zijn.Heb ondertussen al 2 mails verstuurd naar Luminus, op 5 Mei ref14284349 op 11 Mei ref 14343808 , telkens zonder antwoord te krijgen.Heb in de mail ook foto's bijgevoegd van de meterstanden, op 23 Oktober 2019, bij overdracht aan huurder Dhr Staelens Stefaan.Heb ook contact gehad met Fluvius, ivm meterstanden bij overdracht en dat zijn gewoon diegene welke doorgegeven zijn op datum van overname nl dag 6045 nacht 6834 en excl nacht 207423, en niet zoals jullie factuur aangeeft, nl dag 8409, nacht 8623 en excl nacht 208566.Het huis in de James Ensorlaan 6 heeft gedurende het ganse jaar 2019 leeggestaan, tot de overname op 1 November2019Heb geprobeerd om contact op te nemen met Luminus, via email, en telefoon, nummer klantendienst 078150210 telkens zonder resultaat!!!De bewoners die nu huren en verbruiken zijn 3 oudere mensen, die elektrische verwarming maximaal gebruiken, en ook de bovenverdieping is nu in gebruik met elektrische verwarming.Gelieve hier voor oplossing te zorgenmet vriendelijke groeten

Berichten (1)

Luminus

Naar: G. V.

28/05/2020

Beste heer Van Der WeydenTest-Aankoop bezorgde ons uw klacht van 13 mei 2020. Eerst danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren.Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform