beste, heb een nieuw factuur gekregen, volgens Luminus door aanpassing meetgegevens, welke NOOIT gebeurt zijn.Heb ondertussen al 2 mails verstuurd naar Luminus, op 5 Mei ref14284349 op 11 Mei ref 14343808 , telkens zonder antwoord te krijgen.Heb in de mail ook foto's bijgevoegd van de meterstanden, op 23 Oktober 2019, bij overdracht aan huurder Dhr Staelens Stefaan.Heb ook contact gehad met Fluvius, ivm meterstanden bij overdracht en dat zijn gewoon diegene welke doorgegeven zijn op datum van overname nl dag 6045 nacht 6834 en excl nacht 207423, en niet zoals jullie factuur aangeeft, nl dag 8409, nacht 8623 en excl nacht 208566.Het huis in de James Ensorlaan 6 heeft gedurende het ganse jaar 2019 leeggestaan, tot de overname op 1 November2019Heb geprobeerd om contact op te nemen met Luminus, via email, en telefoon, nummer klantendienst 078150210 telkens zonder resultaat!!!De bewoners die nu huren en verbruiken zijn 3 oudere mensen, die elektrische verwarming maximaal gebruiken, en ook de bovenverdieping is nu in gebruik met elektrische verwarming.Gelieve hier voor oplossing te zorgenmet vriendelijke groeten