Terug

Aanpassing installatie - afsluiten nachtteller

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. H.

Naar: FLUVIUS

13/10/2020

Beste,we hebben sinds meer dan een jaar zonnepanelen.In december vorig jaar werd de installatie goedgekeurd.In maart hebben we aanvraag gedaan om over te schakelen op een dagteller (we hebben momenteel zowel een dag-als nachtteller).Na weken wachten kregen we toen bericht dat in 2021 een digitale teller zou geïnstalleerd worden, maar dat we toch nog een aanvraag konden doen om alsnog werken laten uit te voeren.We hebben dan nogmaals een aanvraag ingediend om de bestaande installatie te wijzigen welk in mei werd goedgekeurd. Sindsdien hebben we niets meer vernomen.We hebben menig mails gestuurd en meerdere keren geprobeerd telefonisch contact op te nemen.Fluvius stelt dat binnen 5 dagen op mails geantwoord wordt en dat binnen 24 uur terug gebeld wordt, maar dit gebeurt nooit. Het dossier blijft staan in 'voorbereiding'.Intussen blijven we onnodige electriciteitskosten betalen.

Berichten (6)

FLUVIUS

Naar: G. H.

13/10/2020

Geachte heer HuylebroeckDag GeertWe hebben je klacht ontvangen en willen deze snel en correct opvolgen.MAAR. nergens in je klacht staat er een EAN-nummer noch een verbruiksadres vermeld waardoor we niet gericht kunnen handelen.Mag ik je vragen om ons deze gegevens te bezorgen aub.Van zodra we deze gegevens ontvangen kunnen wij je klacht registreren en afhandelen via de juiste dienst!Steeds tot je dienst!Fijne dag verder....maar nog meer: houd het veilig, in alle rust en geef rekenschap aan de belangen van de algemene gezondheid voor jezelf, je dierbaren en je omgeving!Cindy EyckmansKlachtencommissieKlantendienst - Actieve KlantgerichtheidPostbus 609090 Melleklachtencommissie@fluvius.bewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer

G. H.

Naar: FLUVIUS

13/10/2020

Beste,EAN-code elektriciteit: 541448820063785591Adres : Peperstraat 31, 9506 ZandbergenDossier nummer : 46768149mvgGeert

FLUVIUS

Naar: G. H.

15/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

FLUVIUS

Naar: G. H.

20/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

G. H.

Naar: FLUVIUS

19/11/2020

Beste,hartelijk dank voor de opvolging.De digitale meter werd idd op 16/11 geplaatst wat correct en snel werd uitgevoerd, met dank daar voor.Wat echter niet behandeld werd is de extra kosten die wij gedragen hebben tijdens de voorbije maanden. Alle verbruik aan nachttarief hebben we nog steeds moeten betalen.We hadden tijdens de offerte aangegeven niet te willen wachten op de roll out van de digitale meters, die gepland was voor 2021. Ik kan me dan ook niet van de indruk ontdoen dat er moedwillig vertraging is ingebouwd om toch onmiddellijk een digitale meter te installeren. Als gevolg daarvan moeten wij, als eindgebruiker, opdraaien voor de onnodige kosten.mvgGeert

G. H.

Naar: FLUVIUS

29/11/2020

Beste,intussen hebben we de eind afrekening gekregen van het electriciteitsverbruik, van 5/2/2020 tem 16/11/2020.We worden voor dalverbruik in deze periode een verbruik van 486 kWh aangerekend.De teller voor piekuren is echter van 4035 teruggedraaid naar 2657.We zouden maw graag een compensatie krijgen voor deze extra uitgaven.We vinden dat er onterecht veel te veel tijd gegaan is voor de kleine aanpassing die nodig was om over te schakelen naar een enkelvoudig tarief.mvgGeert Huylebroeck


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform