Terug

Aanpassing factuurbedrag

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: TotalEnergies

28/07/2023

Beste, maandelijks krijgen we een voorschotfactuur voor electriciteit van 114,80 eur. We hebben een volledig electrische wagen en een sauna, dus dit voorschotbedrag is veel te laag. Elke maand vragen we een verhoging van dit voorschot naar 220 Eur en krijgen we een bevestigingsmail. Op de tussentijdse factuur die we de maand daarop ontvangen is echter nooit een verhoging verwerkt en blijven we een veel te laag bedrag betalen. Dit jaar hebben we maanden op onze eindfactuur moeten wachten. We kregen, ondanks onze uitdrukkelijke vraag om toch al een voorschot te betalen, maandenlang geen voorschotfactuur omdat de eindfactuur om onbekende redenen werd geblokkeerd in het systeem en pas na een klacht bij Testaankoop werd vrijgegeven. Nu opnieuw dit. We vragen uitdrukkelijk om dit zo snel mogelijk op te lossen, maandenlang weigeren om een voorschotfactuur op te maken en nu weigeren om het bedrag te verhogen, we willen onaangename verrassingen voorkomen op het einde van het jaar. De klantenservice is behoorlijk ondermaats!!

Berichten (1)

TotalEnergies

Naar: K. B.

03/08/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform