Beste, maandelijks krijgen we een voorschotfactuur voor electriciteit van 114,80 eur. We hebben een volledig electrische wagen en een sauna, dus dit voorschotbedrag is veel te laag. Elke maand vragen we een verhoging van dit voorschot naar 220 Eur en krijgen we een bevestigingsmail. Op de tussentijdse factuur die we de maand daarop ontvangen is echter nooit een verhoging verwerkt en blijven we een veel te laag bedrag betalen. Dit jaar hebben we maanden op onze eindfactuur moeten wachten. We kregen, ondanks onze uitdrukkelijke vraag om toch al een voorschot te betalen, maandenlang geen voorschotfactuur omdat de eindfactuur om onbekende redenen werd geblokkeerd in het systeem en pas na een klacht bij Testaankoop werd vrijgegeven. Nu opnieuw dit. We vragen uitdrukkelijk om dit zo snel mogelijk op te lossen, maandenlang weigeren om een voorschotfactuur op te maken en nu weigeren om het bedrag te verhogen, we willen onaangename verrassingen voorkomen op het einde van het jaar. De klantenservice is behoorlijk ondermaats!!