Terug

Aanpassen voorschotfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Mega

26/07/2023

Beste,Op 01/05/2023 ging mijn nieuwe tarifering van kracht. Toch blijft Mega mij hetzelfde voorschotfactuur vragen met als reden dat er nog geen meteropnamen is gebeurd en dit pas in augustus zou plaatsvinden.Mega stelt dat ik mijn voorschotfactuur via MyMega tot 20% kan verlagen maar 1. Dit lukt niet want het systeem laat het niet toe (wel met € 5: hahaha) en 2. Er staat bij het voorschotfactuur dat het minimumbedrag € 10 respectievelijk € 15 moet zijn.Dit probleem deed zich ook steeds voor bij een vorige tarifering en heeft me dan ook veel moeite gekost om dit aan te passen.

Berichten (5)

Mega

Naar: S. V.

28/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

S. V.

Naar: Mega

17/08/2023

20% is niet in overeenstemming met wat jullie zelf aangeven. Deze 20 % staat trouwens nergens vermeld in de voorwaarden of op jullie site. 20% is, gezien de daling van de energieprijzen, trouwens peanuts. Er is trouwens geen tariefwijziging van toepassing maar de start van een nieuw contract.Wij zijn het geld kwijt tot en met de afrekening, jullie kunnen het parkeren met intrest.Mijn klacht is dus niet beantwoord en er wordt niets aan gedaan. Nog maar eens.

S. V.

Naar: Mega

17/08/2023

20% is niet in overeenstemming met wat jullie zelf aangeven. Deze 20 % staat trouwens nergens vermeld in de voorwaarden of op jullie site. 20% is, gezien de daling van de energieprijzen, trouwens peanuts. Er is trouwens geen tariefwijziging van toepassing maar de start van een nieuw contract.Wij zijn het geld kwijt tot en met de afrekening, jullie kunnen het parkeren met intrest.Mijn klacht is dus niet beantwoord en er wordt niets aan gedaan. Nog maar eens.

Mega

Naar: S. V.

21/08/2023

Mega. Same Energy. Just Cheaper.Beste,Bedankt voor uw bericht.Op onze website vindt u het volgende in verband met de aanpassing van het voorschotbedrag:Aangezien u al reeds klant bent bij ons en uw voorschotbedrag is berekend aan de hand van uw verbruik kunnen wij het voorschotbedrag aanpassen met 20%.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitterimage.pngs:mega1.zendesk.com/attachments/tokendVDE29AUVHfVOiz4Pfg55HRh/?name=image.png Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[9KN92L-KPG7R]

Mega

Naar: S. V.

21/08/2023

Mega. Same Energy. Just Cheaper.Beste,Bedankt voor uw bericht.Op onze website vindt u het volgende in verband met de aanpassing van het voorschotbedrag:Aangezien u al reeds klant bent bij ons en uw voorschotbedrag is berekend aan de hand van uw verbruik kunnen wij het voorschotbedrag aanpassen met 20%.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitterimage.pngs:mega1.zendesk.com/attachments/tokendVDE29AUVHfVOiz4Pfg55HRh/?name=image.png Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[9KN92L-KPG7R]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform