Terug

Aanpassen datum van opzeg

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Corona Direct Verzekeringen

23/09/2022

Mijn vrouw heeft momenteel nog een kilometerverzekering lopen bij jullie waar ze zo snel mogelijk vanaf wil. De nieuwe verzekeraar heeft de opzeg voor haar gedaan. Het contract zou eindigen op 30/11/2022. Dit is wat jullie zeggen op jullie website: We bieden je de mogelijkheid om jouw contract maandelijks op te zeggen met een opzegtermijn van drie maanden voor elk contract dat al één of meerdere jaren loopt. Jouw contract moet opgezegd worden door middel van een aangetekende brief, per deurwaardersexploot of door middel van een opzeggingsbrief met ontvangstbewijs. Het kan ook opgezegd worden door jouw volgende verzekeraar, volgens de geldende overeenkomst. https://www.coronadirect.be/nl/mobiliteit/auto/faq/....Mijn vrouw heeft recentelijk een mail gekregen waarin de bevestiging van opzegging gegeven wordt, echter wel pas op 20/05/2023. Dit klopt dus niet met jullie eigen policy.Gelieve de datum aan te passen naar 30/11/2022.

Berichten (1)

Corona Direct Verzekeringen

Naar: G. D.

23/09/2022

Beste Mevrouw,Beste Mijnheer,Bedankt voor je e-mail. Je mail is in goede handen en we gaan er onmiddellijk mee aan de slag. We streven ernaar om je vraag binnen de 5 dagen te behandelen. Maak je echter geen zorgen als dat even langer duurt.Voor een snel antwoord op een aantal vragen, kan je ook steeds de "veelgestelde vragen" (FAQ's) van onze producten consulteren op www.coronadirect.be.We wensen je verder nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, ** Dit is een automatische e-mail. Je kan hier niet op antwoorden. **


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform