Beste, tot 2 keer toe naar de ondersteuning van playstation gebeld om mij verder te helpen met het herstellen van mijn account. Zij vragen gegevens op waar ik absoluut geen toegang meer toe heb. Dit wil zeggen dat ik mijn account niet meer kan recuperen inclusief alle aankopen die hier ooit gebeurd zijn. Nu ben ik er zeker van dat ik nooit deze 2 weg verificatie ingesteld heb die ervoor zorgt dat ik geen toegang meer heb tot mijn account.Dat mijn account verloren gaat inclusief aankopen daar kan ik mezelf bij neerleggen. Als ik vraag om dit 'ongeldig' account te verwijderen van MIJN emailadres zeggen zij ook dat dit niet kan zolang zij geen toegang hebben tot mijn playstation account. Mijn emailadres hoeft niet gelinkt te zijn aan een playstation account waar ik geen toegang toe heb.Blijkbaar bestaat er geen oplossing voor dit problemen of begrijpen de mensen van de telefoondesk niet waar ik naartoe wil. Ofwel is het account van mij en heb ik hier toegang toe, dan mag deze aan mijn emailadres gelinkt zijn.Ofwel is het account niet van mij en zou ik graag hebben dat deze niet gelinkt is met mijn emailadres zodat ik een nieuw account kan aanmaken. Momenteel is het gebruik van de playstation beperkt tot offline gebruik, dit is zeer beperkt.Graag had ik ook geweten hoe het komt dat playstation automatisch overschakeld naar 2 weg verificatie zonder dat IK hier ooit toestemming voor heb gegeven. Voor mij voelt dit als digitale diefstal of diefstal van identiteit.Verder heb ik 2 mails gekregen van sony waar duidelijk is dat mijn account gebruikt wordt op plaatsen waar ik nog nooit ben geweest. Als ik dit vermeld wordt daar geen verder gehoor aan gegeven.