Terug

AANMELDINGSPROBLEMEN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. R.

Naar: Proximus

23/08/2024

Beste Proximus, Op 23 juli was er wijziging van klantnummer 604278514 naar kn 1606567 op hetzelfde adres met dezelfde gsm-nummers en internet light tv ik stel vast dat het een probleem blijft om mij aan te melden met itsme en als beheerder family toe te voegen al twee keer op afspraak naar winkel Gent Kouter geweest en al uren aan de telefoon gehangen en vandaag weer enkele keren doorverbonden maar het probleem raakt niet opgelost Dit heeft geleid tot veel tijdverlies en grote ontevredenheid over de dienstverlening. Proximus is bijna niet te bereiken en schriftelijk bewijs van je eigen klacht krijg je niet te zien. Enkel screenshots zijn het bewijs! Ik stel bovendien vast dat ik een brief krijg om een wifibooster terug te sturen maar ik heb die al op 16/8 in de winkel afgegeven, gelukkig met bewijs van afgifte Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 30 augustus 2024het nodige te doen om de problemen op te lossen Met vriendelijke groeten, Bijlage: - melding problemen proximus -bewijs afgifte wifibooster - screenschot resultaat blijft hangen

Berichten (6)

H. R.

Naar: Proximus

10/09/2024

Beste alweer nog niet opgelost! gisterenavond 9/9 is mij beloofd terug te bellen maar niemand aan de lijn gehad vandaag i.v.m. probleem van accounts. Wel melding ivm storingen aanmelden bij HLN en gvd DE ZOEKTOCHT NAAR HET VERLOREN SIGNAAL met onvergetelijke prijzen als je meedoet!!!! PROXIMUS draait tureluurs... alweer is TV 2 of 3 keer uitgevallen tijdens het VRT-nieuws met zwart scherm, daarvoor vaak ook al enkele keren korte storingen van enkele seconden

Proximus

Naar: H. R.

24/09/2024

Beste,Er was reeds een klacht lopende via onze klantendienst.Wij lezen in het voorgaande dossier (BCI CASE 55206145) dat een commerciële correctie werd opgemaakt met als reden: 'klant heeft geen deftige diensten gehad tot 18/09, technische issues'.Negatieve aanrekening 7493379199 voor een bedrag van 127,41 EUR werd op 18/09/2024 opgemaakt en verzonden.Met vriendelijke groeten,HeidiConnect with us on:===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-09-10-22.00.41.000000 ======‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921012020448]

H. R.

Naar: Proximus

24/09/2024

Beste Proximus Voor het probleem van vertraagd of stilstaand beeld stellen jullie voor de modem te resetten door achteraan de modem het pinnetje 20 seconden in te drukken. Dat is nog niet gebeurd omwille van vakantie. We houden jullie op de hoogte. We hebben wel al telefonisch laten weten de creditnota voor de voorbije periode te appreciëren als tegemoetkoming. Mvg

H. R.

Naar: Proximus

09/10/2024

Na resetten zijn de vertragingen en stilstaande beelden verminderd. Maar gisterenavond 8/10 is het beeld rond 20.00 uur weggevallen: de hele tijd zwart beeld

Proximus

Naar: H. R.

17/10/2024

Geachte heer,mevrouw Hierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer Dermout Dirk in behandeling heb genomen. We zullen de klant zo snel mogelijk telefonisch op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht. Mvg Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-10-09-10.00.28.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921012688324]

Proximus

Naar: H. R.

25/10/2024

Geachte heer,mevrouw Wij hebben de klacht van de heer Dermout ondertussen opgelost,in samenspraak met de klant. Mvg Het Proximus Team Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-10-09-10.00.28.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921012918611]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform