Terug

Aanmelding zonnepanelen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: FLUVIUS

11/05/2022

op 26/12/2021 werden onze zonnepanelen aangemeld bij Fluvius. Echter tot op heden nog geen aanmelding van fluvius naar onze energie leverancier met resultaat dat wij na overschakeling van zonnepanelen en warmptepomp torenhoog energie factuur hebben, zonder de vermindering van de injectie.Na telefonisch contact te hebben opgenomen kreeg ik zeer korte antwoorden en moest ik maar klacht indienen, geen uitleg , geen ondersteuning noch begrip... Achterstand van de zonnepanelen dateert nu al sedert 2020 als ik me niet vergis + bijkomende achterstand door overschakeling van software (vernomen van de leverancier). Met gevolg dat Fluvius 1500 KWH gratis elektriciteit heeft gekregen van mijn panelen op paar maand tijd, zonder enige vorm van compensatie?

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: K. B.

20/05/2022

Dag meneer Beersaerts,Ik heb uw klacht goed ontvangen.Na onderzoek kan ik u hierover het volgende meedelen.Zoals onze interne dienst u reeds laten weten heeft, werd uw dossier intussen verwerkt, uw installatienummer is G30008073.De leverancier wordt automatisch gea¯nformeerd over uw installatie, u zal ook recht hebben op de injectie met terugwerkende kracht vanaf datum keuring van uw installatie.Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform