Terug

Aanmelding retour - geen reactie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

E. M.

Naar: EMMA Matelas

12/08/2024

Op 29 juli 2024 kocht onze dochter online een boxspring Kameleon voor in haar opgeknapte slaapkamer. We kregen een e-mail dat we een e-mail zouden zouden ontvangen zodat we zelf een leveringsafspraak konden inplannen. Verder moesten we 20 tot 30 minuten voorzien voor de montage, die door 2 personen van de leverfirma zou gebeuren. Later op de dag ontving ik een e-mail dat het bed op 1 augustus zou geleverd worden tussen 8u en 21u (geen mogelijkheid om een leveringsinspraak in te plannen?). Op 1 augustus levert één persoon van PostNL het bed, die persoon geeft duidelijk aan dat hij enkel instaat voor de levering, niet voor de montage. We zorgen er zelf voor dat alle dozen op de dochter haar kamer terechtkomen en starten met de montage. Bij de eerste doos die we uitpakken, het hoofdbord, valt op dat de kleur die gekozen werd, donkergrijs, heel erg zwart is, en eigenlijk niet mooi staat in de ruimte (jeugdkamer). Onze dochter geeft zelf teleurgesteld te zijn. Buiten het hoofdbord pakken we niets uit en we besluiten de bestelling nog retour aan te melden op 1/8. Ik krijg een automatische melding dat een medewerker contact zal opnemen. Op 8 augustus heb ik nog steeds geen medewerker gehoord, en alle dozen van de boxspring nemen behoorlijk wat ruimte in op onze dochter haar kamer. Ik besluit zelf via e-mail contact op te nemen met Emma via support@emma-sleep.freshdesk.com en support@emma-sleep.freshdesk.com. Aangezien geen enkele stap sinds de bestelling verliep zoals werd voorgesteld, besluit ik toch even te googelen om te bekijken of er nog klanten dezelfde problemen hebben ervaren. Het ontbreken van een reactie of het niet inzetten van het retourproces lijkt courant aanwezig... Aangezien we niet zoveel ruimte hebben om alle dozen (die proper klaarstaan voor afhaling) zomaar elders te stockeren, blijft alles voorlopig op onze dochter haar kamer staan. Ik hoop dat ik door middel van dit schrijven kan voorkomen dat de dozen daar nog maanden staan.

Berichten (1)

EMMA Matelas

Naar: E. M.

13/09/2024

Beste,Hierbij wil ik je meedelen, dat je cliente al terugbetaald is op 22-08-2024.Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, beantwoord dan vooral deze e-mail. Ook kun je altijd naar mij vragen wanneer je naar ons belt.Een fijne nachtrust toegewenst! Groetjes,Paulino&128187; s:www.emma-matras.be ☎ +32-023201501 &128231; service@emma-matras.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke informatie. Wanneer je deze mail ten onrechte ontvangen hebt, neem contact met ons op en verwijder deze e-mail. Het doorsturen van deze e-mail aan derden is niet toegestaan.Op Ma, 12 Aug om 10:45 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be schreef: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 14143898:1024352


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform