Geachte,We hebben het dossier van dhr Van der Auwermeulen nagekeken.Inderdaad, na elke factuur dienen we onze aanmaanprocedure op te starten alvorens onze facturen betaald worden.Onze briefwisseling wordt via een automatisch systeem verstuurd. Indien een brief om één of andere reden niet tijdig verstuurd werd, krijgen we hiervan een foutmelding en zorgen we er manueel voor dat de betreffende brief toch nog verstuurd wordt.Op het feit dat onze brieven al dan niet afgeleverd worden, hebben we geen controle. Onbestelde brieven worden aan Pidpa geretourneerd. We vinden echter geen dergelijke melding terug in het dossier. Indien dhr Van der Auwermeulen problemen heeft met de postbezorging, dan raden we hem aan contact op te nemen met BPost.Misschien is e-facturatie een oplossing? Inschrijven kan via www.pidpa.be/drinkwater/facturen-betalen/e-facturatie.Onze aanmaanprocedure blijft echter per post gebeuren.We hebben deze beslissing genomen omdat we zodoende toch nog onze klanten kunnen bereiken die onze e-mails niet lezen, niet ontvangen, verliezen, enz.Indien client wenst dat Pidpa de betaling van zijn factuur automatisch regelt met zijn financiele instelling, kan hij steeds betaling per domiciliering aanvragen.Dit kan via www.pidpa.be/drinkwater/facturen-betalen/domiciliering.Als u nog vragen heeft, beantwoorden wij deze graag tijdens de kantooruren (tussen 8.00u en 17.00u) op het nummer 0800 90 300 (optie 1).Met vriendelijke groeten,S. SmoldersklachtenbehandelingPidpa, uw partner in waterwww.pidpa.beOp onze diensten zijn het Algemeen en het Bijzonder Waterverkoopreglement van toepassing. Beide reglementen leest u steeds samen. U vindt deze reglementen op www.pidpa.be of vraagt ze op via 0800 90 300 (optie 1) tijdens de kantooruren (tussen 8 uur en 17 uur).Het privacybeleid van Pidpa vindt u op de website van Pidpa: www.pidpa.berivacy. Het privacybeleid van Pidpa vindt u op de website van Pidpa: www.pidpa.berivacy---------------------------------Disclaimer: zie www.pidpa.be/wv/disclaimer.htm