Beste,Een tijd geleden surfte ik, opnieuw, op de website van Hello Fresh. In het verleden was ik al klant.Ik vernieuwde mijn account en duidde een aantal gerechten aan, ik rekende echter niet af. .Op 20 april krijg ik van HF een sms met de mededeling dat de betaling van de box niet gelukt is en dat ik het nodige moet doen?Op 22 april wordt er een box aangeboden die ik weiger in ontvangst te nemen.Op 27 april krijg ik opnieuw een bericht dat de betaling niet gelukt is en dat ik het nodige moet doen?Op 29 april wordt er weer een box aangeboden die ik weiger.Op 4 en 19 mei krijg ik sms-berichten met de boodschap dat de betaling van de HF-box niet gelukt is. Er worden ook verschillende mails gestuurd met aanmaningen om de factuur te betalen.Ik reageerde in heel dit verhaal met 3 mails en een telefonisch contact. HF blijft erbij dat ik moet betalen, ondertussen loopt het bedrag op tot 105,75Euro.Aangezien ik mijn bestelling nooit finaliseerde, ben ik niet van plan om wat dan ook te betalen.Vriendelijke groeten.Marijke CarpentierOorsprongstraat 363720 Kortessem0477/459519