8-11-23 zet ik mijn abonnementen A1002068224 en A1002039018 telefonisch stop, ik kreeg een bevestiging van opzeggen. Ik heb die dag zelf gebeld om al mijn abonnementen van HLN stop te zetten aangezien ik via een proximus-pack een gratis abonnement kreeg.Op 8-11-23 krijg ik een melding dat de betaling niet gelukt is van 79,62 euro voor abonnement A1002039018 ??? Ik heb gebeld en men zei dat de abonnementen opgezegd waren en dat alles in orde was.Op 19-11-23 heb ik 2 creditnota's gekregen van 0,41 euro en 12,76 euro. Maar heb het geld nooit ontvangen.Op 22-12-23 kreeg ik een brief van Intrum dat ik 73,68 euro moest betalen. Op 27-12-23 heb ik alle betaalbewijzen doorgestuurd. Uiteindelijk moest ik nog 32,36 euro betalen aan Intrum, wat ik op 15-1-24 heb gedaan om er vanaf te zijn.Op 23-2-24 kreeg ik weer een mail dat betaling niet lukte van 18,14 euro voor abonnement A1002039018 . Op 26-2-24 kreeg ik opnieuw een mail dat een betaling van 28,11 euro niet gelukt is voor abonnement A1002039018.Waarom proberen jullie geld af te halen via domiciliering voor een abonnement dat al van in november 2023 opgezegd is ?Vandaag vertelde een klantenmedewerker mij dat dit abonnement door de tussenkomst van Intrum terug actief was gezet en dat ik daarom nu nog eens 73,68 euro moet betalen !!!Ik heb in de tussentijd echter geen papieren krant gekregen.Men zei dat ik na betaling dan nog wel een creditnota zou krijgen.Ik weiger echter te betalen voor een abonnement dat zonder mijn toestemming terug actief is gezet. Ik heb jullie hiervoor een contactformulier doorgestuurd maar nog geen reactie mogen ontvangen.Jullie stapelen de fouten op, sturen mij onterechte betalingsrappels voor verkeerde abonnementen, zetten abonnementen actief zonder mijn toesteming en dan kan ik voor de kosten opdraaien ? Ik denk het niet !Graag een oplossing voor dit probleem want dit sleept al veel te lang aan door JULLIE fouten, niet die van mij.Peter DutremezRita Goossens