Sinds de coronacrisis is begonnen waren er al problemen met mijn abollement, ik moest betalen voor de maand dat we niet konden gaan ookal had ik aangeduid dat ik dit NIET wouw. hierna ben ik een tijd niet meer op de app geweest en toen ik me terug wouw aanmelden was opeens mijn account geblokkeerd. hierdoor kon ik dus GEEN betaling meer bekijken en ik dacht dat mijn abollement na lange tijd mails te sturen eindelijk was opgezegd zoals ik al maanden vroeg. Maar neen na een 2/3 maanden krijg ik een mail van la-on collection met hier in een bedrag van 64 euro onmiddelijk te betalen binnen 1 week of deurwaarder voor 905 euro. SHANDALIG! jullie kunnen dan wel zeggen dat er “ meer “ mails zijn gestuurd dan enkel deze maar waar is het exacte bewijs hiervan? jullie hadden een aangetekende brief kunnen sturen of iets wat meer bewijs opleverd dan een email die in spam terrecht kan komen waar ik totaal niet naar kijk en gewoon verdwijnt tussen al de andere berichten. Dit is al de 2de maal dat ik extra kosten zou moetten betalen terwijl ik niet eens ben gaan fitnessen in al die maanden en dan het dreigenment om een deurwaarder te sturen IN DEZE TIJD? maar als ik jullie 20 mails stuur om te vragen waarom mijn account geblokkeerd is etc nooit reactie gekregen zowel niet van België als van nederland allebei geprobeerd nooit een reactie. ook van de la-on collection GEEN reactie op mijn mails met bewijzen van emails naar jullie bedrijf toe ZONDER reactie. maar ik zou dan wel meteen moetten betalen of er komt een deurwaarder ? neen. ik wil hier een eerlijke oplossing voor. ik betaal geen extra kosten en al zeker geen deurwaarder! mensen hun hardverdiende geld afmaken in zon tijden respectloos. Ik wil een reactie.