Terug

Aanmaning

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. C.

Naar: Cool blue

16/07/2024

Product besteld, betaald en geleverd door coolblue. Nu achteraf sturen zijn mails voor extra te betalen. Foute prijs volgens hun. Maar aangezien dat alles betaald en geleverd is, kunnen ze dit doen? Op de mails word geen reactie meer gegeven sedert 2 juli 2024. Vandaag 16 juli 2024 aanmaning gekregen per post. Algemene voorwaarden staat geschreven dat na bestelling en betaling de aankoop definitief is.

Berichten (5)

Cool blue

Naar: Y. C.

17/07/2024

Beste Yannick,Vervelend dat je dit meemaakt!Graag kijk ik verder met je mee wat er aan de hand is. Op basis van de contactinformatie die ik via TestAankoop ontvangen heb kan ik geen klantenbestand terugvinden. Kan je mij het order- of factuurnummer van je bestelling bezorgen, alsjeblieft?Alvast bedankt voor je reactie.Met vriendelijke groet,Robert van CoolblueBackoffice medewerkerAlles voor een glimlachHeb je een vraag?Regel het zelf via Mijn CoolblueOf bezoek onze klantenservicepaginaHet beste Assortiment binnen jouw handbereikOn July 16, 2024 at 4:30 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Y. C.

Naar: Cool blue

17/07/2024

Ordernummer 81481043

Cool blue

Naar: Y. C.

18/07/2024

Beste Test Aankoop,Ik geef u graag een extra woordje uitleg met betrekking tot de aankoop van een Samsung Galaxy Watch4 Classic 46mm LTE Zwart door uw cliënt.De klant heeft onterecht een Samsung Galaxy Watch4 Classic 46mm LTE Zwart kunnen aankopen voor een bedrag van € 12,99. Het is wel duidelijk dat een dergelijk product niet tegen die prijs verkocht kan worden en het hier dus overduidelijk om een vergissing op onze website gaat. Deze fout is inmiddels rechtgezet en de prijs werd aangepast.Bovendien zijn er voor deze klant al eerdere winkelorders door onze winkels geannuleerd, waarbij duidelijk is vermeld dat deze annuleringen te wijten waren aan een verkeerde prijsvermelding op de website. De klant was dus wel degelijk op de hoogte van de foutieve prijs en heeft bewust een nieuwe bestelling geplaatst met thuislevering, ondanks de kennis van de eerdere annuleringen.Gezien deze omstandigheden verzoeken wij uw cliënt alsnog om het juiste bedrag voor het product aan ons te betalen of om het product retour te sturen.Indien er verdere vragen zijn of als u meer informatie wenst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.Met vriendelijke groet,Jana van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 On July 17, 2024 at 12:15 :PM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Y. C.

Naar: Cool blue

18/07/2024

Beste Volgens algemene voorwaarden staat er geschreven dat jullie niet verplicht zijn het product te leveren. Aangezien dit wel gebeurt is zijn jullie akkoord gegaan hiermee. Bestelling is compleet en de overeenkomst definitief zodra er bevestingsmail is verzonden alsook goedkeuring van betaling. Als ik alle stappen heb doorlopen is de aankoop definitief.

Cool blue

Naar: Y. C.

19/07/2024

Beste Yannick,Dankjewel voor je bericht.Mijn collega's hebben je al uitgebreid uitleg en argumentatie gegeven waaruit blijkt dat je helaas niet in je recht bent. Mocht je geen betaling of retour van ons ontvangen, dan zullen we genoodzaakt zijn om verdere stappen te ondernemen.We hopen dat alles hiermee duidelijk is. Mocht je toch nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen of een van onze winkels te bezoeken.Bedankt voor je begrip.Met vriendelijke groet,Glenn van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00On July 18, 2024 at 11:00 :AM GMT+2 klachten@test-aankoop.be wrote:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 19 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform