Terug

Aanmaning via deurwaarder

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

E. R.

Naar: De Watergroep

02/12/2024

Beste, Op 27/03/2023 ontvingen wij via mail een offerte voor de rioolaansluiting aan onze woning die we op dit moment aan het verbouwen waren. Ons factuuradres dat werd doorgegeven was ons toenmalig adres. Er is ons nooit een factuur toegestuurd geweest. Op 01/03/2024 zijn wij verhuisd naar onze verbouwde woning. We hebben hier toen een contract afgesloten voor water bij de Watergroep op naam van mijn partner en ons nieuw adres. Nu blijkt dat ons een factuur werd opgestuurd op 02/05/2024 naar ons oud adres. Deze factuur werd dus pas meer dan een jaar na uitvoeringsdatum opgemaakt. Nadien werd ook een rappel verzonden naar ons oud adres. De huidige eigenaar geeft aan geen post te hebben ontvangen voor ons van De Watergroep. Ook via mail werden we niet gecontacteerd. Afgelopen week ontvingen wij een brief op ons huidig adres van een gerechtsdeurwaarder met bijkomende kosten van €184,13. Deze wensen wij aan te vechten want hier zijn wij niet akkoord mee. Ook de laattijdige factuur na uitvoering zijn wij niet akkoord mee, dit overschrijdt volgens ons de redelijke termijn.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform