Terug

aanmaning tot betaling van iets wat ik niet besteld heb

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. V.

Naar: bol.com

05/06/2020

Bestelling : 10 april 2019 - Bestelnummer 2273689590Faktuur 3901140854834 10 april 2019 ter waarde van € 13,98 - Betaald maar nu pas gezien dat er € 20,97 betaald is.Faktuur vermeld 13,98 - vanwaar het verschil ? Een jaar na deze bestelling kreeg ik een betalingsverzoek maar wegens het in omloop zijn van vele fraude emails ging ik niet in op de 2 aanmaningen om te betalen daar ik correct betaald had in april 2019 - klacht ingediend help desk bol.com die stelden dat ik een bepaalde service aangevraagd had - NIKS TE VINDEN OP MIJN FAKTUUR van deze service - ondertussen 2 aanmaningen gekregen tot betaling herinning 2x 3€ - op 10 juni wordt incasso bureau ingesteld.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform