Beste, tijdens de wintermaanden ging ik naar basic fit. Ik kon me niet aanmelden in de app. Ik sprak een medewerker in de club en kreeg een mailadres mee. Ik mailde hiernaar met de vraag of het opgelost kon worden. Na 2 weken kreeg ik antwoord dat het opgelost zou zijn. Dit was niet het geval. Ik kon nog steeds niet aanmelden. Maar aangezien je de kiosk kon gebruiken was dit geen probleem. De kiosk verdween opeens dus was de app toch nodig. Ik mailde opnieuw en sprak ook weer een medewerker aan. Opnieuw kwam er het antwoord dat het opgelost zou zijn. Wat niet zo was. Wanneer het Corona virus uitbrak stopte ik onmiddelijk met fitnessen. Ik kon niet in de app om mij uit te schrijven en ik kon ook niet in de club terecht om dit te doen. Ze waren gesloten. Dus besloot ik mijn domiciliëring voorlopig stop te zetten. Ik kreeg 2 weken geleden een mail van basic fit dat ik nog een openstaande rekening had van 120 euro. Dit terwijl ik al die maanden niet kon gaan omdat de fitness gesloten was. En ik kon me niet uitschrijven. Ik mailde dit naar basic fit maar na anderhalve week is er nog steeds geen antwoord en zou het bedrag aan het oplopen zijn... Ik krijg geen contact met het bedrijf. Ze mailen me enkel dat ik moet betalen..