Terug

Aanmaning seniorenvoordeelkaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

08/06/2020

Beste , mijn moeder Putzeys Georgette ontving vorige week een aanmaning van een incassobureau Trivion ( Eikendreef 4 te 2350 Vosselaar ) dossiernummer 2629002919 betreffende de niet betaling van een factuur van een .Mijn moeder heeft nooit bewust zo een kaart besteld , nooit geen ontvangen en geen facturen of aanmaningen ontvangen hieromtrent . Het incasso bureau meld mij dat mijn moeder dit via FB zou aangevraagd hebben ( kan dit zomaar ? ) en dat ze rekeningen en aanmaningen zouden gestuurd hebben via haar e-mail adres ,maar dit leest ze nooit .ze hebben ook toegeven dat ze geen kaart hebben kunnen opsturen omdat het adres niet correct is !.Dus zij moet betalen voor iets dat ze nooit besteld of ontvangen heeft . Als men de reviews op de site leest ,zie je niets anders dan zulke opmerkingen van gedupeerden die op deze manier opgelicht zijn .Seniorenvoordeelkaart ,Lange Lozanastraat 142 te 2018 Antwerpen

Berichten (2)

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: A. B.

08/06/2020

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice van de Seniorenvoordeelpas. Uw bericht (244272) is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[OL7Z9V-4P0D]

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: A. B.

09/06/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform