Terug

aanmaning gekregen tot betaling maar goederen nooit ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: 3suisses.fr

18/11/2018

ik bestelde rolgordijnen op 16 juni 2018. De dag nadien kreeg ik de factuur al in mijn mailbox maar de goederen waren nog niet verzonden.Elke dag keek ik naar de site en via mijn mail kan je zien dat ik op 4/7 contact opnam. Want volgens de site waren mijn gordijntjes al 3 weken onderweg???Ik ben ook langs geweest bij mijn ophaalpunt en daar ook was niks te bespeuren.Nu ik maakte me geen zorgen meer want ik had 2 maand uitstel van betaling! Nadien hoorde ik niks meer over mijn bestelling. Ik denk dat ze in de falling verloren zijn gegaan?Dus voel ik me nu ook niet verplicht om iets te betalen wat ik nooit heb kunnen ontvangen?Vriendelijke groetenCarine Volckaert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform