Terug

Aanmaning factuur – service onbestaande

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Bulex

07/11/2016

Beste,De problemen met Bulex Services zijn drieledig:1. De klantendienst is zo goed als onmogelijk te bereiken. Je luistert, letterlijk, een half uur naar de wachttoon, vooraleer je (als je geluk hebt) iemand aan de lijn krijgt. Deze persoon is technisch of commercieel echter totaal niet opgeleid en kunnen je dan ook niet te woord staan. Ze kunnen je wel doorschakelen naar een andere dienst, maar als daar geen antwoord komt (en dat is meestal het geval), dan krijg je gewoon niemand meer aan de lijn en start je terug van nul. Onvoorstelbare praktijken in 2017! Deze dienst plande vorige week ook een afspraak in voor de 5e (!) herstelling van onze boiler op enkele weken tijd. Helaas werden wij daarvan niet op de hoogte gesteld... Hoe is het mogelijk dat afspraken niet gecommuniceerd worden naar de klanten? Hoe werkt dit bedrijf in godsnaam? 2. Onkunde van technici BulexDe afgelopen 2 maanden hebben technici van Bulex Services reeds 5 maal een poging ondernomen om onze elektrische boiler te repareren. Elke keer komt een ander persoon 1 stuk vervangen waardoor de boiler één of enkele dagen werkt. Echter, na een paar dagen is er weer geen warm water meer. Ons gezin, twee jonge kinderen en twee volwassenen, heeft de afgelopen maanden het grootste deel van de tijd dus geen warm water gehad. Plezant is anders.De laatste keer wist de 'technisch expert' die het dossier had bekeken wat de oplossing was. Eureka! Nog maar eens een nieuw stuk besteld - zonder dat hij de boiler ook maar had gezien. Resultaat: bij het (vijfde) bezoek van de technicus bleek dat het vervangstuk niet het juiste is. Gevolg: de technieker is weg, en wij weten nog maar eens van niets - geen nieuwe afspraak, geen uitleg, geen opvolging... Wraakroepend! 3. Na ettelijke maanden slechte service, slechte communicatie en slechte opvolging, slaagt Bulex Services er dan nog in om een aanmaning te sturen van een onbetaalde factuur. Blijkbaar is de facturatiedienst bij Bulex zo ongeveer de enige dienst die naar behoren werkt... Het zou immers een verademing zijn mocht het hele bedrijf zo snel werken. Rekening houdend met de staat van het dossier: de boiler werkt op dit moment nog steeds niet en Bulex laat WEER niet van zich horen, zijn wij dan ook niet geneigd om deze factuur te betalen.

Berichten (1)

Bulex

Naar: A. C.

09/11/2016

O.Réf/CM-B 02038659Geachte,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank.Na analyse van uw dossier met onze regionale verantwoordelijke gaan wij als commerciele geste factuur 26121965 annuleren.Een creditnota ter annulatie van desbetreffende factuur zal zo snel mogelijk worden opgemaakt.Onze technieker kan op 18/11/2016 ter plaatse langs komen.Steeds tot uw dienst, verblijven wij, met de meeste hoogachting.Veronica Farruggio - Department - Complaint ManagementBulexFax: 02.431.80.09veronica.farruggio@vsd-belgium.be - www.bulex.comBulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform