Beste,De problemen met Bulex Services zijn drieledig:1. De klantendienst is zo goed als onmogelijk te bereiken. Je luistert, letterlijk, een half uur naar de wachttoon, vooraleer je (als je geluk hebt) iemand aan de lijn krijgt. Deze persoon is technisch of commercieel echter totaal niet opgeleid en kunnen je dan ook niet te woord staan. Ze kunnen je wel doorschakelen naar een andere dienst, maar als daar geen antwoord komt (en dat is meestal het geval), dan krijg je gewoon niemand meer aan de lijn en start je terug van nul. Onvoorstelbare praktijken in 2017! Deze dienst plande vorige week ook een afspraak in voor de 5e (!) herstelling van onze boiler op enkele weken tijd. Helaas werden wij daarvan niet op de hoogte gesteld... Hoe is het mogelijk dat afspraken niet gecommuniceerd worden naar de klanten? Hoe werkt dit bedrijf in godsnaam? 2. Onkunde van technici BulexDe afgelopen 2 maanden hebben technici van Bulex Services reeds 5 maal een poging ondernomen om onze elektrische boiler te repareren. Elke keer komt een ander persoon 1 stuk vervangen waardoor de boiler één of enkele dagen werkt. Echter, na een paar dagen is er weer geen warm water meer. Ons gezin, twee jonge kinderen en twee volwassenen, heeft de afgelopen maanden het grootste deel van de tijd dus geen warm water gehad. Plezant is anders.De laatste keer wist de 'technisch expert' die het dossier had bekeken wat de oplossing was. Eureka! Nog maar eens een nieuw stuk besteld - zonder dat hij de boiler ook maar had gezien. Resultaat: bij het (vijfde) bezoek van de technicus bleek dat het vervangstuk niet het juiste is. Gevolg: de technieker is weg, en wij weten nog maar eens van niets - geen nieuwe afspraak, geen uitleg, geen opvolging... Wraakroepend! 3. Na ettelijke maanden slechte service, slechte communicatie en slechte opvolging, slaagt Bulex Services er dan nog in om een aanmaning te sturen van een onbetaalde factuur. Blijkbaar is de facturatiedienst bij Bulex zo ongeveer de enige dienst die naar behoren werkt... Het zou immers een verademing zijn mocht het hele bedrijf zo snel werken. Rekening houdend met de staat van het dossier: de boiler werkt op dit moment nog steeds niet en Bulex laat WEER niet van zich horen, zijn wij dan ook niet geneigd om deze factuur te betalen.