Terug

Aanmaning dubbel gerekend/ contact geneeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: OCTA+

17/10/2023

Beste, ik belde naar mijn energieleverancier om 1ste aanaming in jaren te laten vallen waarbij ik enkele dagen een prive-oproep krijg waarbij de bediende een e-mail zou sturen ipv te bellen. Niks ontvangenOok moet ik 30dagen einde factuur tijd hebben om te betalen. Intussen is de betaaltermijn verlopen op 16/10/2023.Het is de bediende die haar job niet correct doet.Graag U tussenkomst.Dank u


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform