Uiteindelijk na tussenkomst van 12 technische monteurs,2 coaches van Telenet is door mij een dropkabel besteld en aangelegd op mijn kosten op eigengrondgebied. Telenet dient de aansluiting te voltooien voor de laatste 8 meter naar het Telenetkastjes en de kabel voor internet aan te sluiten in de verdeler thuis en in het Telenetkastje. Ben hier nu al meer dan 14 weken mee bezig, uiteindelijk komt afgelopen vrijdag een monteur van Telenet maar deze was niet van de kabeldienst en is gewoon weer vertrokken. Telefonisch contact gezocht met Telenet en uiteindelijk Timmy aan de lijn gehad, deze zou direct een email verzenden naar de betreffende dienst en deze zouden mij dan contacteren. Resultaat afgelopen maandag vandaag een dame aan de lijn gehad die mij meedeelde dat zij een email zou versturen naar de desbetreffende dienst, voorlopig was de aansluiting ingepland in juni. Dit laatste is onmogelijk en ook bekend bij Telenet omdat wij vanaf 27 april voor 6 maanden naar het buitenland zijn en onmogelijk kunnen terugkomen. Het geheel onafgewerkt zo laten liggen is te gevaarlijk en zal aanleiding kunnen geven tot vernielingen of negatieve handelswijze van derden.Waarom Telenet niet 8 meter kabel kan ingraven en deze aansluiten maximaal 3 uur werk is voor mij onduidelijk. Heb nu ongeveer ruim 3maanden zeer slechte ontvangst van televisie, internet en vaste telefoon ,daarvoor betaal ik wel iedere maand alleen wordt de gevraagde maar vooral BELOOFDE installatie niet gerealiseerd. Gaarne uw snelle en adequate aandacht en helpen voor een oplossing bij Telenet komen wij niet verder