Terug

aanleg fiber

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. P.

Naar: Proximus

17/03/2024

Beste, op 4 januari is er op het adres Zeedijk 161B, te Oostende, fiber geinstalleerd. Nu kregen wij een bericht van de syndicus van het appartementsgebouw, dat bij aanleg van fiber, er kabelgootjes moeten gebruikt worden, maar dit is niet gebeurd door jullie. De persoon die fiber binnengebracht heeft, heeft zeker niet proper gewerkt, en heeft de draad gewoon met siliconen vastgemaakt, zonder een kabelgootje te gebruiken, en dit ook in de gemeenschappelijke delen van het appartementsgebouw. Kan dit nog gebeuren door jullie?

Berichten (1)

Proximus

Naar: M. P.

08/07/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Contacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-03-17-09.46.45.000000 ====== Ref. [THREAD_ID:1921009881249]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform