Terug

Aankoopsvoorwaarden verandern ZONDER klanten op de hoogte te brengen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. T.

Naar: ZALANDO

18/09/2023

Beste, Ik heb een bestelling geplaatst op 25 augutus door enkele retour problemen zou ik hem graag nu betalen. Echter heb ik jullie klantendienst gecontacteerd om de betaling uit te voeren aan de hand van een cadeaubon. Hiervoor ging dat allemaal zonder problemen. De klantendienst verwees naar deze link: https://www.zalando.nl/faq/Kortingscodes-and-cadeaubonnen/Voorwaarden-kortingscode-of-cadeaubon.html. Ik begrijp dat het voor toekomstige bestellingen niet meer mogelijk is, maar voor bestellingen geplaatst VOOR deze voorwaarden geldt het niet. Bij de plaatsing van de bestelling was er nog geen voorwaarde aanwezig waarin staat dat achteraf betalen via cadeaubon onmogelijk was. jullie hebben jullie klanten niet op de hoogte gebracht vanaf wanneer deze voorwaarde is ingetrede (staat ook nergens vermeld op de link). Het is schandalig dat jullie nieuwe voorwaarden invoeren zonder iedereen op de hoogte te brengen met op zijn minst een e-mail. Ik vraag nu aan jullie om informatie te verschaffen, waar op juridisch vlak deze afschaffing duidelijk verandert inclusief datm en tijd. Want bestellingen voor deze datum, vallen namelijk niet onder de nieuwe voorwaarden. Ik zou graag de pagina ontvangen van jullie op 25/08/23, waar deze link heen leidde. Hiermee bevestigen jullie onmiddelijk of de zaak er binnen valt of niet. En ja, jullie kunnen dat opvragen via jullie servers. Wees aub transparant en eerlijk.MVGSissi


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform