Beste, Ik heb een bestelling geplaatst op 25 augutus door enkele retour problemen zou ik hem graag nu betalen. Echter heb ik jullie klantendienst gecontacteerd om de betaling uit te voeren aan de hand van een cadeaubon. Hiervoor ging dat allemaal zonder problemen. De klantendienst verwees naar deze link: https://www.zalando.nl/faq/Kortingscodes-and-cadeaubonnen/Voorwaarden-kortingscode-of-cadeaubon.html. Ik begrijp dat het voor toekomstige bestellingen niet meer mogelijk is, maar voor bestellingen geplaatst VOOR deze voorwaarden geldt het niet. Bij de plaatsing van de bestelling was er nog geen voorwaarde aanwezig waarin staat dat achteraf betalen via cadeaubon onmogelijk was. jullie hebben jullie klanten niet op de hoogte gebracht vanaf wanneer deze voorwaarde is ingetrede (staat ook nergens vermeld op de link). Het is schandalig dat jullie nieuwe voorwaarden invoeren zonder iedereen op de hoogte te brengen met op zijn minst een e-mail. Ik vraag nu aan jullie om informatie te verschaffen, waar op juridisch vlak deze afschaffing duidelijk verandert inclusief datm en tijd. Want bestellingen voor deze datum, vallen namelijk niet onder de nieuwe voorwaarden. Ik zou graag de pagina ontvangen van jullie op 25/08/23, waar deze link heen leidde. Hiermee bevestigen jullie onmiddelijk of de zaak er binnen valt of niet. En ja, jullie kunnen dat opvragen via jullie servers. Wees aub transparant en eerlijk.MVGSissi