Terug

Aankoopbon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. P.

Naar: VANDEN BORRE

02/10/2022

Beste, ik kreeg een aankoopbon van €270 van een vergoeding op een koffiemachine die ik aankocht. Deze bon heeft een geldigheidsdatum, maar in de meeste gevallen is die indicatief. Ik ben dit uit het oog verloren en heb gemerkt dat deze sinds een aantal dagen verstreken is. In de winkel krijg ik het antwoord dat het dan te laat is. Niet echt commercieel meedenkend naar mijn mening. Mijn vraag is om deze toch te laten verlengen aangezien het over een aanzienlijk bedrag gaat, waar ik uiteindelijk ook recht op heb. Ik verwacht hier dus een eerlijke regeling van VandenBorre. Mvg

Berichten (2)

VANDEN BORRE

Naar: R. P.

03/10/2022

Geachte,Er is inderdaad een geldigheidstermijn vermeld op elke waardebon. Jouw bon is vervallen sinds 27/09/2022.Uit commerciele overwegingen heb ik de geldigheidstermijn verleng tot 31/10/2022. Je kan de bon dus gebruiken tot deze nieuwe vervaldatum.Ik hoop je hiermee van dienst te zijn en wens je nog een fijne dag.DominiqueConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

R. P.

Naar: VANDEN BORRE

03/10/2022

Hartelijk dank hiervoor! Mooie service.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform