Terug

Aankoopbon slechts 1 maand geldig

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. S.

Naar: VANDEN BORRE

07/03/2024

Beste,op 02/01/2024 had ik een bestelling gedaan maar geannuleerd nog vóór de bestelling verzonden was.Ik kreeg toen ter waarde van het aankoopbedrag (€249) een aankoopbon.Nu wil ik deze gebruiken voor het volledig bedrag, slechts 2 maand nadat ik de bon kreeg (02/03/2024), maar krijg ik de melding dat de bon niet meer geldig. Achteraf blijkt dat deze nog geen maand geldig is (tot 02/02/2024), wat wel zeer kort is voor zo'n bedrag.Ik nam reeds contact via chat. daar verwijzen ze naar het algemeen emailadres voor deze zaken: info@vandeborre.be.Ook had ik al telefonisch contact en daar verzekerden ze me dat aankoopbonnen normaal gezien 1 jaar geldig zijn, geen 1 maand. Helaas echter ook enkel aan te passen via het algemeen emailadres van vandenborre.Ik deed dus ook mijn uitleg daar, maar ik krijg daar geen enkele soort van reactie op mijn (meerdere) mails.Als gevolg ben ik dus mijn geld kwijt voor iets dat ik niet eens gekocht heb (originele bestelling had ik reeds geannuleerd voor die verzonden was) en kan ik mijn aankoopbon (die eigenlijk langer geldig is normaal) niet meer gebruiken.

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: L. S.

07/03/2024

Geachte,Er gebeurde helaas een fout bij de opmaak van deze waardebon. De geldigheidstermijn bedraagt 1 jaar (en niet 1 maand)Ik heb de geldigheidstermijn van jouw waardebon aangepast je kan de ontvangen bon gebruiken tot 03/01/2025.Onze excuses voor deze vergissing.Fijne dag verder,DominiqueConsumentendienst02 334 00 00Vanden Borre - Voor 't leven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform