Terug

Aankoopbewijs nodig voor cashback

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: MediaMarkt

12/12/2019

Beste, ik heb op 23/11/2019 een tv toestel van Sony besteld. Er liep toen een cashback-actie waarvoor jullie reclame maakten op jullie website. Deze actie liep af op 24/11/2019. Op 30/11/2019 werd het tv toestel geïnstalleerd. De installateurs legden het tv toestel tijdens de installatie met het scherm naar beneden en onbeschermd op een kartonnen doos, wat op basis van de handleiding niet mag.Na een mail en een telefonisch contact ontving ik op 5/12/2019 de factuur. De factuurdatum is 25/11/2019. Deze datum is noch de datum van bestelling, noch de datum van levering en dus niet correct. Ondanks dat ik 2x gevraagd heb of de datum van de aankoop op de factuur ging vermeld staan en mij hierop 2x bevestigend geantwoord is, staat deze datum hier niet op. Ik heb ondertussen al enkele keren gebeld (op 5/12, 9/12 en 11/12) om mij een correcte factuur en aankoopbewijs te bezorgen, maar tot op heden heb ik niets ontvangen en krijg ik telkens als mededeling dat mijn probleem behandeld zal worden maar dat het druk is.Ik wens een aankoopbewijs met datum 23/11/2019 te ontvangen. Op dit aankoopbewijs dient volgende informatie te staan:- Naam van de retailer (Media Markt)- Datum van aankoop (23/11/2019)- Productdetails (TV SONY KD55AG8BAEP 55 OLED Smart 4K)- BTW-nummer (BE0846855431)Alvast bedankt.

Berichten (9)

MediaMarkt

Naar: L. D.

17/12/2019

Beste,Hartelijk bedankt voor uw melding.Om uw cashback aan te vragen kan u de bevestiging van uw bestelling toevoegen.Hierop staat de besteldatum vermeldt.Aarzel niet om ons opnieuw te contacteren indien u nog vragen heeft, we helpen u graag verder.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie

L. D.

Naar: MediaMarkt

17/12/2019

Beste,Zoals reeds vermeld, dient op basis van de voorwaarden van Sony volgende informatie op het aankoopbewijs te staan:- Naam van de retailer (Media Markt)- Datum van aankoop (23/11/2019)- Productdetails (TV SONY KD55AG8BAEP 55" OLED Smart 4K)- BTW-nummer (BE0846855431)Op de orderbevestiging staat jullie BTW nummer niet. Kan u mij een aankoopbewijs bezorgen dat wel voldoet aan de voorwaarden van Sony?Alvast bedankt.

MediaMarkt

Naar: L. D.

18/12/2019

Beste,Hartelijk bedankt voor uw reactie.Het aankoopbewijs werd verstuurd naar het e-mailadres dat u hebt ingegeven bij uw bestelling.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie

L. D.

Naar: MediaMarkt

18/12/2019

Beste,Kan u aub in mijn vorige berichten nog eens nalezen wat ik nodig heb? De factuur die u mij mailde zat reeds als bijlage bij deze klacht. Ik kan met deze factuur niets doen omdat deze gedateerd is 25/11 en de actie liep tot 24/11. Ik heb de televisie gekocht op 23/11.Hopend dat de volgende reactie het aankoopbewijs bevat dat ik nodig heb.Alvast bedankt.

MediaMarkt

Naar: L. D.

18/12/2019

Beste,Hartelijk bedankt voor uw reactie en mijn excuses voor de verwarring.Het is echter niet mogelijk om dergelijke gegevens te wijzigen op uw aankoopbewijs.Ik adviseer u daarom om zowel uw aankoopbewijs als bestelbevestiging door te geven aan de fabrikant.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie

L. D.

Naar: MediaMarkt

18/12/2019

Beste, Ik begrijp niet waarom het niet mogelijk zou zijn om mij een aankoopbewijs te bezorgen dat aan alle voorwaarden voldoet. De factuur moet u sowieso aanpassen want deze is niet reglementair. 25/11 is immers niet de leverdatum en de leverdatum bepaalt de start van de garantietermijn. Daarnaast staat ook de betaaldatum niet vermeld. Zowel de leveringsdatum als de datum ontvangst prijs zijn op basis van het advies van Unizo (waarnaar u hieronder de link kan vinden) verplichte vermeldingen op een factuur.https://www.unizo.be/advies/welke-vermeldingen-moeten-er-op-de-factuur-staan-1Alvast bedankt.

MediaMarkt

Naar: L. D.

19/12/2019

Beste,Hartelijk bedankt voor uw reactie.Uw aanvraag werd bij deze ingediend.Dergelijk proces kan tot 4 weken in beslag nemen.Indien we de mogelijkheid hebben om de wijzigingen uit te voeren zal u de nieuwe factuur ontvangen via e-mail.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie

L. D.

Naar: MediaMarkt

19/02/2020

BesteIk heb nog steeds geen correcte factuur ontvangen. Graag een factuur waarop de leverdatum staat.Alvast bedankt.

MediaMarkt

Naar: L. D.

19/02/2020

Beste,Bedankt voor uw melding.Helaas is het niet mogelijk om de datum van uw factuur te wijzigen.Om uw cashback aan te vragen voldoet het om ook uw bestelbevestiging toe te voegen aan de aanvraag.Hopende u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform