Terug

aankoop wasmachine geanulleerd door unigro

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. P.

Naar: UNIGRO

18/03/2019

beste, op vrijdag 15/3 zag ik op de website van unigro een mooie aanbieding voor een wasmachine van siemens type SIEMENS WASMACHINE 9KG WM16W562FG het stond geprijsd voor 234 euro, nu met vergelijkbare sites stond het wel laag geprijsd, maar kon ik wel zonder problemen mijn aankoop afronden, en heb hier ook een bevestigingsmail van ontvangen dat mijn toestel binnen 4 weken zou geleverd worden, helaas heb ik vandaag een mail gekregen dat mijn bestelling geannulleerd zou zijn , ze gaven de volgende reden hier voor op: Wij hebben uw bestelling goed ontvangen, waarvoor onze dank.Er is echter een foutje geslopen in de prijs van het artikel op onze website. Daardoor kwam het aan een veel lagere prijs in uw winkelmandje. Aangezien wij het artikel niet aan deze voorwaarden kunnen leveren, zal uw bestelling geannuleerd worden. We verwijzen hiervoor ook graag naar de bepalingen in onze algemene verkoopvoorwaarden en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.Wenst u een nieuwe bestelling te plaatsen? Dit kan! We hebben onze website ondertussen geüpdatet, dus neem snel een kijkje op www.unigro.be.Wij wensen u alvast nog een fijne dag toe en hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.Groetjes,Contact Center Unigro

Berichten (8)

UNIGRO

Naar: N. P.

25/03/2019

Geachte mevrouw, mijnheer,Wij hebben de klacht van de heer Poelmans met aandacht gelezen.Toch willen wij nogmaals verwijzen naar de mail die vorige week verzonden is en waarin wij onze algemene verkoopsvoorwaarden aanhalen.Beste klant,Wij hebben uw bestelling goed ontvangen, waarvoor onze dank.Er is echter een foutje geslopen in de prijs van het artikel op onze website. Daardoor kwam het aan een veel lagere prijs in uw winkelmandje. Aangezien wij het artikel niet aan deze voorwaarden kunnen leveren, zal uw bestelling geannuleerd worden. We verwijzen hiervoor ook graag naar de bepalingen in onze algemene verkoopvoorwaarden en bieden u onze excuses aan voor het ongemak.Wenst u een nieuwe bestelling te plaatsen? Dit kan! We hebben onze website ondertussen gea¼pdatet, dus neem snel een kijkje op www.unigro.be.Wij wensen u alvast nog een fijne dag toe en hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen.Groetjes,Contact Center UnigroHopend u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd, verblijven wij ondertussen,Met vriendelijke groeten,De Cock MichelineKlantendienst Unigro--------------------------- Original message ---------------------------

N. P.

Naar: UNIGRO

25/03/2019

beste unigro, mag ik jullie er op wijzen dat de prijs niet verkeerd stond op de site, deze was 880 euro ( wat best hoog was, want je vindt al voor minder dan 600 euro mits wat zoek werk, er is mij een korting beloofd als ik zou opteren voor de extra garantie! wat ik dus ook verkies! ik zou alsnog graag mijn wasmachine ontvangen! in jullie eerste mail stond er dat het toestel niet meer voorradig was bij siemens, ik heb hen dus ook gecontacteerd, maar ook daar lijkt er absoluut geen probleem te zijn! ik hoop mijn wasmachine snel te mogen ontvangen! mvg nico

N. P.

Naar: UNIGRO

25/03/2019

beste, ik heb kennis gekregen van deze aanbieding door mijn collega, zij heeft me dus deze tip gegeven! zij heeft overigens haar wasmachine aan deze prijs gekregen, dus wil ik dat ook, anders voel ik me duidelijk gediscrimineerd, als zij haar toestel aan die prijs heeft van jullie, dan heb ik ook het recht op mijn wasmachine voor deze prijs! mvg

UNIGRO

Naar: N. P.

03/04/2019

DATA NOT AVAILABLE

N. P.

Naar: UNIGRO

05/04/2019

beste, mag ik jullie er op wijzen dat er klanten zijn van jullie die ook zo een wasmachine geleverd hebben, dus als ik dit toestel niet aan deze voorwaarden krijg, dan discrimineren jullie mij, en zou ik graag vernemen op basis van wat jullie mij discrimineren dat anderen, en ik niet het toestel ontvang

UNIGRO

Naar: N. P.

05/04/2019

BesteWij bedanken u van harte voor uw contact met onze klantendienst.Wij hebben uw vraag doorgestuurd naar de betrokken dienst. U zal zo snel mogelijk een antwoord ontvangen.Alvast bedankt voor uw begrip en een heel fijne dag toegewenst!Met vriendelijke groetenUw consulente ElsKlantendienst Unigro--------------------------- Original message ---------------------------

UNIGRO

Naar: N. P.

15/04/2019

DATA NOT AVAILABLE

N. P.

Naar: UNIGRO

16/06/2019

ik ben niet te spreken over jullie antwoord, waarom zijn er dan mensen die hun wasmachine dan wel aan deze voorwaarden geleverd hebben gekregen en o.a. ik dan niet! ik noem dit pure discriminatie! ofwel niemand, ofwel iedereen aan de zelfde voorwaarden,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform