Wij hebben een keuken aangekocht bij Ikea op 19-10-2006 met daarbij 25j garantie.Op 05-01-2009 hebben wij een klacht gemeld bij Ikea Gent ,Omdat de verf afbladdert van de vaatwasdeur en de deuren erom . Ze melden ons dat ze al problemen hadden met die reeks keukens en dat ze het gingen vervangen,en dat hebben ze ook gedaan.Maar op 2011 was het juist het zelfde verhaal ,wij zijn te terug naar Ikea geweest om ons uitleg te geven,Wij hoorden van een medewerker van Ikea Gent dat die reeks keukens uit het gamma is genomen omtrent het probleem dat de verf van al de keuken s kwam.Ze hebben dan ons deuren en laden voorgesteld van een andere reeks keukens,op dit aanbod hebben we ingegaan om van het probleem af te zijn,Maar nu zitten we weer met het zelfde probleem dat de verf bladdert van onze keuken.Na veel mail s en naar daar te rijden hebben wij een antwoord gekregen van één zekere Lingo een medewerker van de klachtendienst ter plaatse,die melde ons juist het zelfde als de eerste keer, die keuken is uit het gamma en productie.Op maandag 15/03/2021 hebben wij terug geweest naar Ikea Gent om een oplossing te zoeken,want als we mailde of belde antwoorde ze gewoon niet meer .Het antwoord nu te plaatse was wij kunnen niets meer doen voor jullie ,want wij kunnen geen nieuwe deuren en landen meer leveren want de keuken is uit productie en dat wij een garantie hebben van 25 j.Wij zijn nog in het bezit van1 Factuur2 Foto s van de deuren en landen 3 de mails die vroeger verstuurd werden 4 en alle dossier nummers van onze klachtenOnze vraag aan jullie kunnen wij nog verdere stappen ondernemen om de schade te herstellen dat wij leiden,of kunnen jullie iets doen voor ons.Alvast bedankt voor het begrip en diensten.Met vriendelijke groeten D'Hulster M - Van Rijswijk Nathalie