Beste,op 24 april kopen wij een Brinker eettafel madrid 210x100 cm en bijhorende dressoir op IBOOD. Ze leveren beide stukken op 1 mei 2020. Op 2 mei gaan we aan de slag om alles in elkaar te steken en wat blijkt. De tafel bestaat uit 3 stukken. Het blad en twee poten. Ze hebben echter een fout gemaakt en twee dezelfde poten geleverd, waardoor de gaten niet corresponderen. We konden de tafel in elkaar zetten maar deze was niet stabiel. We namen van alles foto's en stuurden alles op nr IBOOD. Na enkele dagen krijgen we de melding dat ze geen juiste voet kunnen leveren en we kunnen kiezen, 50 euro compensatie of retourneren. Maar aangezien we dezelfde dressoir hebben kunnen we niet retourneren. En als we beide retourneren hebben we geen meubelen meer. We staan dus blok en dienen de 50 euro te aanvaarden. 2 dagen later zien we tot onze grootste verbazing dat de tafel opnieuw te koop aangeboden wordt. Nu voor 299 terwijl wij 399 betaalden. Via het forum reageren we met ons verhaal en het feit dat de tafel zogezegd 'uitverkocht' was. Ze antwoorden ons dat ze het gaan onderzoeken en ons bericht zullen verwijderen. We krijgen echter geen respons meer omtrent hun onderzoek ... Wanneer we opnieuw hetzelfde verhaal posten op hun forum dan wordt dit telkens gewist ...