Terug

Aankoop nieuwe wagen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. J.

Naar: Volkswagen - VW

25/11/2019

Beste , heb een nieuwe bestel wagen gekocht en ben deze op 15 nov gaan ophalen toen zag de wagen er ok uit maar stond in de garage redelijk donker en was het een grijze dag zaterdag in de dag als de zon op de bestelwagen staat staat deze echt vol krassen heb de garage terug gecontacteerd en mocht de dag erna al komen ze gingen hè direct oplossen ben dus daar geweest en ze geven het toe dat er iets is mis gelopen maar ze konden of wouden er nie direct iets aan doen heb daar dus 240 km op en af gereden en dan zouden ze het voertuig wel willen polieren ma heb er geen vertrouwen in en ze willen me er ook geen garantie op geven ben vorige week bij een gespecialiseerd bedrijf geweest voor heel de bestelwagen te laten polieren maar ze vinden De offerte te veel wil dat doet te goei gedaan is en ni rap rap zoals zij van plan zijn zou graag dit vergoed zien doe hun

Berichten (1)

Volkswagen - VW

Naar: C. J.

04/12/2019

Beste,Wij mochten de klacht goed ontvangen. Wij danken u om deze door te geven aan ons. Wij vinden het ook bijzonder jammer dat zo iets zo snel en onnodig geescaleerd is.Wij begrijpen zeker en vast de frustratie van de klant en zijn ons ook bewust dat dit niet leuk is om op te merken als u een nieuwe wagen hebt gekocht en dan ook nog eens een lange rit voor de boeg hebt.Meneer is de wagen inderdaad komen ophalen op een vrijdag, op zondag heeft hij krassen opgemerkt aan zijn wagen. Het kan zijn dat zijn wagen al wat vuil was en deze moest proper gemaakt worden om de aanstaande maandag binnen te brengen bij een firma die er een beschermende coating ging aanbrengen. Nu laten we dit in de midden houden. De klant is met zijn wagen bij ons langs geweest om de krassen te tonen die aanwezig waren. Wij hebben helaas moeten meedelen aan de klant dit niet binnen garantie valt, nu als commerciele tussenkomst hadden we gezegd dat wij deze zeker wilden polieren.De klant zei dat hij een offerte ging laten maken door een firma hiervoor en naar ons ging doorzenden daar hij geen vertrouwen meer had in ons. Wij hebben gezegd geen probleem stuur ons die offerte door en wij zullen kijken ook in functie dat de klant 200km nar ons dient te rijden. Toen wij een offerte mochten ontvangen die uitermate hoog was, hebben wij de klant terug gecontacteerd met de melding dat wij de wagen zelf zouden polieren en dat hij de wagen een dag zou moeten missen. Waarop wij de reactie kregen van die andere firma heeft de wagen 2 dagen nodig dus jullie gaan dit snel snel doen.Wij hadden dit graag samen met de klant opgelost maar moeten jammer genoeg melden dat desondanks onze pogingen om een oplossing te zoeken dit niet mogelijk is.Indien u nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om mij te contacteren.Met vriendelijke groeten,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform