Beste,Wij mochten de klacht goed ontvangen. Wij danken u om deze door te geven aan ons. Wij vinden het ook bijzonder jammer dat zo iets zo snel en onnodig geescaleerd is.Wij begrijpen zeker en vast de frustratie van de klant en zijn ons ook bewust dat dit niet leuk is om op te merken als u een nieuwe wagen hebt gekocht en dan ook nog eens een lange rit voor de boeg hebt.Meneer is de wagen inderdaad komen ophalen op een vrijdag, op zondag heeft hij krassen opgemerkt aan zijn wagen. Het kan zijn dat zijn wagen al wat vuil was en deze moest proper gemaakt worden om de aanstaande maandag binnen te brengen bij een firma die er een beschermende coating ging aanbrengen. Nu laten we dit in de midden houden. De klant is met zijn wagen bij ons langs geweest om de krassen te tonen die aanwezig waren. Wij hebben helaas moeten meedelen aan de klant dit niet binnen garantie valt, nu als commerciele tussenkomst hadden we gezegd dat wij deze zeker wilden polieren.De klant zei dat hij een offerte ging laten maken door een firma hiervoor en naar ons ging doorzenden daar hij geen vertrouwen meer had in ons. Wij hebben gezegd geen probleem stuur ons die offerte door en wij zullen kijken ook in functie dat de klant 200km nar ons dient te rijden. Toen wij een offerte mochten ontvangen die uitermate hoog was, hebben wij de klant terug gecontacteerd met de melding dat wij de wagen zelf zouden polieren en dat hij de wagen een dag zou moeten missen. Waarop wij de reactie kregen van die andere firma heeft de wagen 2 dagen nodig dus jullie gaan dit snel snel doen.Wij hadden dit graag samen met de klant opgelost maar moeten jammer genoeg melden dat desondanks onze pogingen om een oplossing te zoeken dit niet mogelijk is.Indien u nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om mij te contacteren.Met vriendelijke groeten,